مشاوره رایگان جهت تولید انواع محصولات با استفاده از سیلیکون قالبگیری

مشاوره رایگان جهت تولید انواع محصولات با استفاده از سیلیکون قالبگیری:

 

مشاوره رایگان جهت تولید انواع محصولات سیلیکون رابر :

 

با داشتن ارتباطات وسیع بین المللی امکان تامین انواع سیلیکون شامل HTV,RTV,OIL,RESIN,SEALANT,LSR و AGRICULTURAL را دارد.

 

هدف این مجموعه ارائه راهکارهای مناسب به مشتریان گرامی جهت بالا بردن تولید محصولات به شکل تولید مولدینگ از سیلیکون های مولدینگ گرید استفاده می گردد که دارای خواصی مثل تنسایل و الانگیشن مناسب است که هنگام خروج محصول از قالب قطعه دچار آسیب و پارگی نگردد.

 

همچنین برای تولید محصولات که به روش اکستروژن تولید می گردد از سیلیکون های اکستروژن گرید که دارای پیوستگی بیشتری نسبت به سایر سیلیکون ها می باشند استفاده می گردد که تولید محصول به شکل یکنواخت تر و صیقلی تر انجام می شود.

 

سیلیکون ها دارای خواص منحصر به فردی مانند مقاومت حرارتی بالا، مقاومت برودتی پایین ، مقاومت عایقی و خاصیت خود پالایندگی هستند که در صورتی که در فرآیند کامپاندینگ از ادیتیوهای تخصصی استفاده شود این خواص را می توان به صورت قابل توجه ارتقا داد.

 

در برخی از موارد با افزودن روغن سیلیکون با ویسکوزیته های ۳۵۰CST . 1000CST می توان فرآیند تولید محصول و کیفیت ظاهری محصول را به شکل قابل توجهی بالا برذ البته از روغن سیلیکون برای تولید انواع ضد کف و روان ساز و جداکننده چسب و واکس و … می توان استفاده کرد. و غیر از مصرف های صنعتی روغن سیلیکون کاربرد وسیعی در زمینه تولید محصولات آرایشی ، بهداشتی ، پزشکی نیز دارد.

این مجموعه گام به گام در کنار شما مشتریان گرامی می باشند و کلیه مشاوره ها و همکاری های تولید به صورت رایگان توسط این مجموعه عرضه می گردد.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *