قیمت سیلیکون قالبگیری

قیمت سیلیکون قالبگیری:

سیلیکون قالب گیری:

با خرید این سیلیکون میتوانید به راحتی از کلیه ی آثار و اشیای اطرافتان یک نمونه قالب بسازید در صورت لزوم دهها صدها نسخه را دقیقا مشابه با اصل ایجاد کنید. همچنین نگران تغییر شکل قالب نباشید خواص لاستیکی خود را تا دمای ۲۶۰ الی ۳۱۵ درجه سانتی‌گراد حفظ و نگهداری میکند

چون این سیلیکون درجه یک میباشد عایق رطوبت و مقاوم در برابر دما و اسید و برودت است همچنین به همراه این سیلیکون یک هاردنر نیز دریافت میکنید به دلیل اینکه سرعت خشک شدن سیلیکون در دمای محیط‌های مختلف متفاوت است بنابراین حتما ابتدا تست انجام دهید و مقدار کنترل شده‌ای از هاردنر را بین ۳ تا ۵ درصد اضافه کنید.

 

کاربرد سیلیکون قالب گیری:

بیشترین متقاضی سیلیکون قالبگیری اکثرا هنرمندان، اموزشگاه های صنایع سازی، تولید کنندگان مواد صنعتی، تولید کنندگان سوغات و سایر سازندگان مدل، طراحان مدل، است اگر شما هم در این زمینه ها فعالیت دارید پیشنهاد میکنم برای خرید این محصول فکر کنید. همچنین اگر در این حوزه هم فعالیت نمیکنید میتوانید برای تغییر دکوراسیون و دیزاین منزل یا ساختن اشکال برای فرزندانتان از این محصول استفاده کنید

همچنین اگر در حوزه جواهرات فعالیت دارید و میخواهید طرح و ایده های خود را نگه دارید سیلیکون قالب گیری گزینه ای خوبی است سیلیکون قالبگیری یک ماده غیرقابل انکار در جواهرات است، آماده سازی مدل های ویژه در ساخت هدیه و توسعه طراحی.

 

نوع سیلیکون به کار رفته:

سیلیکونی که برای ساخت قالب سیلیکونی استفاده شده سیلیکون مایع RTV2 است. این سیلیکون یکی از پرکاربردترین و درجه یک ترین سیلیکون ها در صنعت است پس با اطمینان کامل می توانید خرید کنید.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *