فروش روغن سیلیکون ۱۰۰۰

فروش روغن سیلیکون ۱۰۰۰:

 

در این مطلب قصد داریم در مورد اینکه روغن سیلیکون ۱۰۰۰ چیست صحبت کنیم.

 

کاربردهای این روغن، مزیت ها و همچنین برنامه های کاربردی آن توضیحاتی را ارائه دهیم.

سایا سیلیکون به فروش روغن سیلیکون ۳۵۰ و روغن سیلیکون ۱۰۰۰ به صورت عمده می پردازد.

 

مشخصات روغن سیلیکون ۱۰۰۰:

جزییات ماده سیلیکون ۱۰۰۰:

فرمول مولکولی:C۲H۸O۲Si

جرم مولی: ۹۲,۱۶۹۲gr/mol

نقطه ذوب:۵۰ºC-

نقطه جوش:۱۰۱ºC

شکل ظاهری: مایع بی‌رنگ

نام شیمیایی: روغن سیلیکون ۱۰۰۰

فرمول شیمیایی: Si(CH3)2On

 

فرمول روغن سیلیکون:
فرمول روغن سیلیکون
فرمول روغن سیلیکون

 

روغن سیلیکون ۱۰۰۰ چیست و چه کاربردی دارد؟

 

روغن سیلیکون ۱۰۰۰ با کیفیت بالا که مایع شفاف، آب سفید، بی مزه بی بو و بی طرف است. یک پلیمر مایع ۱۰۰٪ پلی مودیمیلسیلوکسان می باشد.

ویسکوزیته روغن سیلیکون با تغییر دما تغییرات بسیار کمی را از خود نشان می دهد. این حداقل تغییرات در بین انواع مایعات سیلیکون را نشان می دهد.

روغن سیلیکون ۱۰۰۰ مقاومت بسیار بالایی در برابر افراط در دمای بالا و پایین، حفظ انعطاف پذیری در طیف گسترده ای از دما از ویژگی ها و خصوصیات خاص آن می باشد.

روغن سیلیکون ۱۰۰۰ مقاومت بالایی در برابر خرابی توسط برش مکانیکی از خود نشان می دهد. تغییر کم ویسکوزیته با دما و گرمای عالی و مقاومت در برابر سرما، به روان کننده ای ایده آل تبدیل می کند.

 

 

موارد استفاده از روغن سیلیکون ۱۰۰۰:

 

۱. عامل پارتیشن در عملیات ریخته گری قالب گیری تزریق، دمیدن و اکسترودر پلاستیک ها و الاستومر برای مثال از چسبیدن ممانعت می کند.
۲. چسب ها و آب بندی اضافی یا مرطوب کننده آب عامل کشویی در برابر مالش پر سر و صدا پلاستیک ها، الاستومرها و فلزات با هم یا در برابر یکدیگر.
مزیت های روغن سیلیکون ۱۰۰۰:
روان کننده در فرآوری مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی، فرآوری گوشت، بسته بندی طیور، بطری و کنسروهایی که امکان دارد در صورت تماس اتفاقی با غذا ایجاد شود.
از چسبیدن مواد روی نقاله ها، اجاق ها، سینی های انجماد، پخت و پز، کویل های پخت و پز جلوگیری می کند و همچنین کمک می کند تا از چسبندگی گریس در پلاستیک، لاستیک، وینیل و فوم ها ممانعت کنید،
روغن سیلیکون ۱۰۰۰ در روان کننده عالی برای حلقه های واشر، شیر و مهر و موم، محافظت در برابر خوردگی تجهیزات آب بندی مواد و امکان تمیز کردن سریع و آسان برای حلقه های سیلیکون به دلیل وجود تورم در حلقه های توصیه نمی شود.

 

برنامه های کاربردی روغن سیلیکون ۱۰۰۰:

 

جهت به دست آوردن بهترین نتیجه روغن سیلیکون ۱۰۰۰ در قدم اول سطح های مختلف را به صورت مکانیکی و بعد از آن با پاک کننده به طور کامل تمیز کنید.
محصول را توسط قلم مو، روغن کشویی یا با فرو بردن نازک به صورت صاف بمالید از اضافه کاری خودداری کنید. تنها فقط با روان کننده های مناسب ترکیب و مخلوط کنید. پلاستیک های مبتنی بر سیلیکون،
به عنوان مثال: لاستیک سیلیکون می تواند از طریق روغن سیلیکون تحت تأثیر قرار گیرد.
در مناطق کشویی با اکسیژن خالص استفاده از روغن سیلیکون ۱۰۰۰ مجاز نمی باشد و توصیه نمی شود، کدورت را نمی توان از بین برد. کدورت هیچگونه اثری در کیفیت محصول روغن سیلیکون ۱۰۰۰ ندارد.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *